joi, 22 iulie 2010

Bucurie si Tristete




Cu bucurie pot sa scriu o poezie
Si cu tristete pot sa rad.
Da!!! Sa rad cu bucurie ,tristete
Da!!! Tristete !!! pt ca stiu sa aleg si bucurie
Da!!! Bucurie!!! pt ca stiu ca asa te pot mentine vie .
Vie, prin bucurie ca pot iubi
Iubind prin tristete, sufletul imi umplu de bucurie ,

Tristete rasare dimineata ,
Iubire apune seara ,
Totul apune peste visele mele pline de tristete si bucurie ,

Bucurie vad in cafeaua amara de dimineata ,
Tristete in zatul ramas pe fundul cestii,
Si gandul ca azi este o noua zi, privesc la bucurie pt ca o voi intalni,
Tristete!!! mai lasa`ma , sa simt bucurie macar o zi,
Voi reusi..!!!

Stiu ,bucurie ca ma vei intalni,si te voi iubi,
Vie este inima prin bucurie,
Uman este sufletul prin tristete ,

Bucurie rasare dimineata ,
Iubire apune seara,
Totul apune peste visele mele pline de bucurie si tristete

Tristete!! am ajuns la batranete,
Tu !! Bucurie , ai ajuns sufletul sa invete:
Si bucurie si tristee

Bucurie!!! Am ajuns la batranete ,
Tu !! Tristee , ai ajuns, sufletul prin bucurie sa mi`l rasfete ,
Si voi alege !!! ce voi lasa :

..Bucurie si Tristee..

2 comentarii:

  1. Ciudate stări ... bucurie şi tristeţe în acelaşi timp şi totuşi adevărat...există momente când poţi simţi bucuria şi tristeţea în acelaşi timp...

    RăspundețiȘtergere
  2. ai un premiu pe blogul meu...treci pe acolo să îl ridici

    RăspundețiȘtergere