sâmbătă, 10 aprilie 2010

Am ales...


Nu ma multumesc cu putin,

Fiindca asa nu voi gasi fiinta

Pe care am asteptat`o toata viata .

Tind dupa lucruri marete,

Vreau sa gasesc dragostea adevarata.



Unii spun ca poate e obsesie

Eu spun ca este doar dorinta.

Dorinta de a muri ..si a renaste

Dorinta de a ma rupe din lumea mea

Dorinta de a presara praf de uitare

Pe plaja mea pustie.



Eu sunt eu.

Eu incerc sa fiu ceea ce pot.. fi eu.

Eu am ales ..sa merg ,

Pe un drum..fara sa privesc inapoi,

Fara sa regret.

Eu imi asum riscuri,

Pentru a`mi indeplini visele..

Visul de a rade..de a ma transforma in sirag de perle

Insirate mana in mana ..Iubirii.

Vreau sa ma dezamortesc..sa respir..sa imprastii viata ,

Sa`mi linistesc gandurile ,

In lumina lunii.



Nu mi`e frica de mine,nu mi`e rusine cu mine.

Nu mi`a fost niciodata frica sa traiesc.

Am trait frumos..am trait singuratatea .

Am iubit ziua,am iubit noaptea .

Acum ..azi nu mi`e teama sa spun

Iubesc ..dar diferit.

Iubirea de azi e prima fila din noul meu jurnal

Iubirea de azi e focul ce ma mistuie pe dinauntru

Iubirea de azi ,e jumatate Eu...jumatate ..El .


De va fi sau nu ..bine

Nu stiu.

Stiu doar ca nu ma multumesc cu putin .

Simt ca am descoperit o altfel de viata .

Stiu ca am aflat ceva ce altii nu au....s`au au avut?!

Stiu ca viata inseamna a trai.

Stiu ca voi atinge fericirea.

Si atunci prin ,picaturi..prin stropi de speranta

Voi iesi fugind,desculta in lumina vietii,

De care nu ma tem..pe care nu mi`e frica s`o traiesc.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o persoama deosebita...Felicitari pentru ca ai avut curajul de a alege! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai un premiu pe blogul meu. Cand ai timp sa treci sa ti-l ridici. Te pup.

    RăspundețiȘtergere