sâmbătă, 10 aprilie 2010

As vrea


Sa pot atinge cerul
Cu gândurile mele,
Sa pot culege vise
Într-un buchet de stele,
Sa pot privi lumina
Când ochii-mi sunt închisi,
Sa pot culege flori
Când pomii-s înca ninsi,
Sa pot cuprinde lumea
Cu bratele închise,
Sa pot ploua desertul
Si sa rasara vise,
Sa pot muri o clipa
Si-apoi sa reînvii,
Sa ma transform în noapte
Când peste tot e zi,
Sa fac sa arda focul
Când flacara e stinsa,
SA POT GASI SPERANTA
IN TOT CE NU EXISTA
Si oare atunci iubirea-mi
Va fi la fel de trista?

Un comentariu:

  1. Eu nu cred ca iubirea e trista...exista doar momente triste atunci cand iubesti...iubirea te inalta, iti da aripi, exista si momente cand simti ca te doboara, dar eu cred ca o clipa de fericire, o clipa de iubire poate sa stearga toate momentele triste care au existat...

    RăspundețiȘtergere