marți, 10 noiembrie 2009

Nu mi`e teama..!!


Nu ma multumesc cu putin,fiindca asa nu voi gasi fiinta pe care am asteptat`o toata viata.. .Tind dupa lucruri marete,vreau sa gasesc dragostea adevarata...Unii spun ca poate e obsesie..eu spun ca este doar dorinta...Dorinta de a muri ..si a renaste..dorinta de a ma rupe din lumea mea...dorinta de a presara praf de uitare pe plaja mea pustie...Eu sunt eu....Eu incerc sa fiu ceea ce pot.. fi eu...Eu am ales ..sa merg pe un drum..fara sa privesc inapoi,fara sa regret...Eu imi asum riscuri pentru a`mi indeplini visele..Visul de a rade..de a ma transforma in sirag de perle insirate mana in mana ..Iubirii.Vreau sa ma dezamortesc..sa respir..sa imprastii viata sa`mi linistesc gandurile in lumina lunii...Nu mi`e frica de mine,nu mi`e rusine cu mine...Nu mi`a fost niciodata frica sa traiesc.Am trait frumos..am trait singuratatea .Am iubit ziua,am iubit noaptea .Acum ..azi nu mi`e teama sa spun iubesc ..dar diferit.Iubirea de azi e prima fila din noul meu jurnal ...Iubirea de azi e focul ce ma mistuie pe dinauntru...Iubirea de azi ,e jumatate Eu...jumatate ..El .De va fi sau nu ..bine nu stiu...Stiu doar ca nu ma multumesc cu putin .Simt ca am descoperit o altfel de viata .Stiu ca am aflat ceva ce altii nu au....s`au au avut?!Stiu ca viata inseamna a trai.Stiu ca voi atinge fericirea si atunci prin picaturi..prin stropi de speranta voi iesi fugind,desculta in lumina vietii...de care nu ma tem..pe care nu mi`e frica s`o traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu