duminică, 23 septembrie 2012

LeAnn Rimes - Some Say Love(slide traducerea in romaneste)


Sa indraznesti a incerca sa intelegi iubirea...mi se pare a fi o ultima provocare...binenteles ar trebui sa ai si o motivare pentru aceasta incercare...probabil sa o faci din doua motive...unul de bun augur ar fi trairea momentelor frumoase...iar altul atunci cand pe cerul lumii tale de basm mai apare si cativa norisori...Paradoxal...dar si in aceasta lume a noastra despre care credem ca detinem monopolul...prinde bine cate o ploaie...Este un test si pentru jumatatea noastra...o vedem cum reactioneaza la stropii reci si daca manifesta o teama...daca are tendinta de a se refugia repede si singur...
In mod natural o ploaie nu ar trebui sa nasca temeri in mintiile si inimiile noastre...insa tinand cont de context...este nevoie de implicarea ambelor parti...O ploaie de genul acesta ne racoreste pe moment...ne pune in fata o balanta...
Poate din cauza ca subiectul este IUBIREA...nu s`ar cuveni...dar o spun...: cateodata sunt momente cand mai judecam la ''rece'' ...Se cuvine a proceda astfel...?Eu zic ca da...se cuvine...argumentez cele scrise mai sus prin simplul motiv ca altfel am deveni mai visatori decat s`ar cuveni...
Dupa mine dragostea este un cocktail...unul din cele mai dorite si aici apare riscul daca nu respectam reteta...daca uitam de doza de realitate...devenim niste visatori egoisti...totul fiind o proiectie a dorintelor noastre...proiectie in care jumatatea noastra devine doar un simplu actor...Si astfel ne trezim niste mici dictatori sentimentali...
Trag modesta concluzie ca si in dragoste este nevoie de democratie...dar de cele mai multe ori tot inima are votul final...asadar oricat am filozofa pe marginea acestui subiect...ne dam seama ca ramane cel mult o enigma...insa una frumoasa...:)

2 comentarii:

  1. Ai transmis atat de multe ganduri si sentimente in postarea asta...si sunt convinsa ca pe toate le-ai simtit... eu personal nu cred ca iubirea ar trebui inteleasa ci simtita...nu cred k as incerca vreodata sa inteleg iubirea pentru ca sincera sa fiu nu stiu daca iubirea poate fi inteleasa...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere