marți, 14 decembrie 2010

Singura


Spin - Nimeni pe drum

Asculta mai multe audio pop


Am ramas atat de singura...In jur, numai oameni care nu au avut niciodata curajul sa spune ce vor, oameni care fac totul conform acestui joc cu reguli tampite, oameni care ar da orice pentru o clipa de fericire... Si toti dintre ei, stiu ca fericirea costa. Uneori...costa prea mult, si te gandesti ca nu merita. Dar decat sa traiesti degeaba, mai bine sa mori pentru ceva.... Poate daca n`as fii atat de singura, as pleca. Poate viata mi`ar fii mai buna. Poate mi`as multumii in sfarsit sufletul.. Dar nimeni nu e sa m`asculte, iar cei care au fost...au plecat.... ptr ca nu au avut de ales...iar altii ptr ca nu au avut incredere in mine. Pentru ca e mai usor sa zici ''Eu nu o cunosc'' cand lacrimile nu inceteaza sa cada...

Si in privirea mea se zbat vorbele spuse.. promisiunile facute... Si am mintea obosita de la atatea ganduri. Adorm fara sa stiu, cufundata in tacere si noptile toate imi par scurte. Si nu as mai vrea sa ma trezesc. Nu as mai vrea sa dau ochii cu realitatea....

Toti au plecat... Dar va venii o zi, cand in fiecare om ce m`a impins, voi vedea suferinta. Va venii o zi, cand cu o privire ii voi citii pe toti, ca si cum ar fii o carte deschisa. Si atunci... eu, ii voi parasii. Ii voi lasa deoparte, cu inimile care vor tanjii o mangaiere sau cel putin o vorba buna...

2 comentarii:

  1. Eu...eu sunt una din acele persoane care au plecat...nu am plecat pentru ca nu am avut incredere in tine...ma regasesc in cealalta categorie...ce pot sa spun e ca...desi acum te simti singura, desi acum nu sunt langa tine fizic...intotdeauna o sa fiu langa tine, intotdeauna voi avea timp sa te ascult, intotdeauna iti voi fi aproape!
    Fii tare! Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cele mai multe ori,oamenii pleaca;pleaca ptr ca au obtinut ceea ce au vrut pleaca ptr ca este in datul firii,pleaca ptr.ca nu sunt sinceri,motive si motive...dar un lucru e cert,oamenii pleaca.

    RăspundețiȘtergere